Defineste un agent in POS Desk Manager
1. Intra in aplicatia Cloud Desk Manager > Administrare > Agenti
Apasa adauga si introdu detalile unui nou operator daca nu exista deja unul. Dupa ce introduci detalile apasa Salveaza.
2. IP-ul calculatorului pe care se afla soft-ul pentru livrari
Acum trebuie sa aflii IP-ul calculatorul pe care folosesti soft-ul pentru livrari
Fa click pe “Start”, scrie “cmd” si apasa “Enter” pentru a deschide fereastra Command Prompt. Alternativ, poti sa faci click pe “Start | All Programs | Accessories | Command Prompt.” In fereastra care se deschide scrie “ipconfig” si apasa “Enter”. Cauta in lista afisata(s-ar putea sa ai multe informatii) zona in care gasesti o informatie scrisa in dreptul “Default Gateway” (de ex.. 102.168.1.1), o sa vezi mai sus cu 2-3 randuri o linie care incepe cu IPv4 Address………………: 192.168.1.55 Acesta este IP-ul tau 192.168.1.55
3. Contecteaza aplicatia Mandarin Phone Booth la reteaua wireless la care este conectat si calculatorul
Pentru a functiona, telefonul trebuie sa fie conectat la aceasi retea wireles cu calculatorul si trebuie sa ai Android minim versiunea 5!
In campul adresa Agent POS va trebui sa scrii http://192.168.1.55:1121/phonebooth
Adica este adresa din POS Desk Manager din campul URL ascultare agent in care inlocuiesti localhost cu IP-ul calculatorului si adaugi /phonebooth
Apasa Salvare si fa un test.